محل لوگو

خرید دمبل ایروبیک و بدنسازی با قیمت عالی


دمبل‌ ایروبیک

در هنگام تمرینات ایروبیک در سالن‌های ورزشی خصوصاً تمرینات ایروبیک بانوان از این نوع دمبل‌ها بیشتر استفاده می‌شود. این نوع دمبل‌ها از نظر قیمتی بسیار ارزان‌تر از دیگر دمبل‌ها خواهند بود. معمولاً بر روی این دمبل‌ها از روکش‌های ژله‌ای و یا روکش‌های پلاستیکی رنگی برای جذابیت آن و عدم آسیب‌دیدگی ورزشکار استفاده می‌شود. وزن دمبل‌های ایروبیک یا دمبل بانوان از 0.5 کیلوگرم تا 10 کیلوگرم می‌باشد. شناخته‌شده‌ترین برند، دمبل ایروبیک برتر اسپرت، دمبل MDM و دمبل رکورد می‌باشد.

دمبل صحفه ای

این دمبل برای مصارف باشگاه خانگی بسیار کاربردی و پر طرفدار است که مجموعه این توع دمبل حاوی میله کوچک به همراه صفحه هایی که در دو طرف آن نصب شده و قابل تنظیم است، و برای ورزشکارانی که دوست دارند وزنه های بیشتری داشته باشند و فضای کمی دارند بسیار اقتصادی است . دمبل صحفه ای به طور طبیعی از گیره چرخشی برای بستن صفحات وزنه استفاده می شود که روش خیلی ایمنی نیست اما باز و بسته صفحات وزنه سریع و آسان انجام می شود. در دمبل های صحفه ای امکان تنظیم وزنه از ۵۰۰ گرم تا ۵ کیلوگرم وجود دارد اما وزنه های این نوع دمبل قابلیت استفاده بر روی هالتر را ندارند و عمدتا مصرف خانگی دارند و تنها عیب این نوع از دمبل دسته پهن آن است که انجام بعضی از حرکات را محدود می کند اما در دمبل های ثابت این امکان وجود دارد که گستره بیشتری از حرکات را انجام دهید و فعال تر باشید.

وزنه‌های دمبلی و هالتری

وزنه‌های دمبلی معمولاً از نیم کیلو تا 10 کیلوگرم می‌باشند و مناسب دمبل‌های متغیر هستند. می‌توان آن‌ها را روی دسته دمبل یا میله‌هایی با قطر کمتر ست کرد و کاربردی خانگی دارند و به آن‌ها وزنه هالتر خانگی نیز میگویند. وزنه هالتر خانگی به‌صورت فلزی دور لاستیک یا تمام لاستیک می‌باشد. همان‌طور که در بالا نیز به آن اشاره شد مهم‌ترین برندهای موجود در وزنه‌های دمبلی نیز، وزنه دمبل رکورد، وزنه MDM و وزنه برتر اسپرت می‌باشد. وزنه هالتر باشگاهی نسبت به وزنه‌های دمبلی از سوراخ بزرگ‌تری در وسطشان برخوردار هستند به همین دلیل روی میله‌های هالتر ست می‌شوند و مناسب دسته دمبل نیستند. در وزنه هالتر باشگاهی وزن آن‌ها معمولاً بین 2.5 تا 20 کیلو می‌باشد.

هالتر چیست

هالتر درواقع همان میله‌ای خواهد بود که از جنس فولاد یا استیل تشکیل‌شده و همچنین وزنه‌های بدنسازی در اندازه‌های مختلفی بر روی آن فیکس می‌شوند. یک تفاوت عمده که هالتر با دمبل دارد تمرکز بیشتر بر روی حجم عضلات است، اما دمبل‌ها بیشتر بر روی فرم دهی کار می‌کنند. میله هالتری معمولاً در انواع مختلف صاف، طرح EZ، میله لاری، میله مخصوص اسکات و میله کوتاه خصوصاً برای منازل دسته‌بندی خواهند شد. از طرفی وزن خالص این میله حدود 10 تا 20 کیلوگرم خواهد بود.

انواع هالتر بدنسازی

هالترهای بدنسازی در انواع مختلف میله هالتر المپیکی و میله هالتر ضخیم دسته‌بندی می‌شوند. البته هرکدام ممکن است اشکال مختلفی ازجمله میله هالترخم و میله هالتر چکشی داشته باشند. اکثر میله‌های هالتر بدنسازی از جنس فولاد بوده که درجه تحمل وزنه و سختی آن به قطر این میله‌ها وابسته است. نوع دیگری از هالتر بدنسازی، هالتر فیکس می‌باشد. قیمت خرید هالتر فیکس به دلیل وزنه‌هایش، نسبت به یک میله هالتر خالی بیشتر است و معمولاً برای باشگاه‌های کراسفیت و ایروبیک مورداستفاده قرار می‌گیرد.

میله هالتر المپیکی

هالترهای المپیکی برای انجام برخی تمرینات سنگین بدنسازی مانند حرکات ددلیفت، حرکت اسکات و پرس سینه مورداستفاده قرار می‌گیرند. امروزه میله‌های هالتر المپیکی را به‌عنوان میله استاندارد می‌شناسند. ضخامت فولاد آن در حدود 1 اینچ خواهد بود البته آن‌ها به‌عنوان یک میله ضخیم نمی‌شناسند بلکه بسیار سبک و خوش‌دست بوده به همین دلیل مانور حرکتی بدنسازان را محدود نخواهد کرد. از طرفی اندازه آن‌ها در حدود 2 متر طول داشته که در نوع خانگی آن‌ها طول آن‌ها مداری کوچک‌تر خواهد بود.

میله هالتر ضخیم

اگر بخواهیم یک وجه تمایز با هالترهای المپیکی و ضخیم بیان کنیم. میله هالتر ضخیم بیشتر نسبت به میله هالتر المپیکی قطر دارد. به همین دلیل این میله‌ها توانایی استفاده در وزنه‌های بسیار سنگین را نیز دارند و کار کردن با این میله‌ها علاوه بر دشوار بودن باعث حجیم شدن عضلات نیز خواهند شد.

قیمت دمبل و هالتر و وزنه در بازار‌‌

قیمت اعلامی دمبل و وزنه و هالتر ارزان در بازار به نسبت جنس دسته و همچنین روکش‌های محافظ و وزن آن‌ها کاملاً متفاوت خواهد بود. برای مثال دمبل‌های یورتان نسبت به سایر دمبل‌های تولیدی کمی گران هستند زیرا جنس استفاده‌شده در آن‌ها از ماده بسیار سخت و ضد خط و خش بوده که در هنگام افتادن از دست میزان آسیب به این تجهیزات بسیار کمتر خواهد بود. قیمت خرید هالتر بدنسازی نیز با توجه به نوع کارایی و شکل آن متفاوت است برای مثال هالتر ساده به نسبت هالتر Ez و یا میله‌های هالتر که دارای اشکال خم و یا چکشی هستند ارزان‌تر است. درصورتی‌که نیاز به صفحه هالتر نیز دارید می‌توانید قیمت صفحه هالتر را در سایت ما مشاهده نمایید.

خرید هالتر و وزنه نیز در برندهای مختلف نیاز به بررسی تخصصی‌تری دارد که کارشناسان ما قادر به شماره رایگان در این امر خواهند بود. برای مثال برای استعلام خرید هالتر فیکس و یا قیمت هالتر استیل می‌توانید از بخش تماس با ما و یا شماره‌های درج‌شده در سایت اطلاع یابید.

دمبل، وزنه و هالتر ارزان

اگر می‌خواهید دمبل و وزنه و هالتر ارزان باکیفیت مناسب در بازار خریداری کنید، سراغ تولیدات داخلی بروید. برای خرید دمبل ارزان پیشنهاد می‌کنیم با جستجو در سایت کالا ورزش از بین برندهای ایرانی و خارجی موجود، اقدام به خرید دمبل ارزان باکیفیت عالی و متناسب با نوع تمرین خود بهترین انتخاب را داشته باشید. خرید دمبل و ارسال رایگان به‌عنوان پیشنهاد فروشگاه اینترنتی ما است. به همین دلیل خرید دمبل و ارسال رایگان در شهر تهران باقیمت مناسب رضایت مشتریان بسیاری را جلب خواهد کرد.

خرید دمبل ایروبیک و بدنسازی با قیمت عالی

برای خرید دمبل، وزنه و خرید هالتر بدنسازی فاکتورهای بسیار مهمی نقش اساسی دارند. اینکه شما بخواهید در چه مکانی و با چه قدرت و توانایی از آن‌ها استفاده کنید. قیمت انواع دمبل و قیمت صفحه هالتر و یا قیمت هالتر استیل با توجه به نوسانات قیمت دلار در چند سال اخیر افزایشی بوده و کالا ورزش این افتخار را دارد که اکثر این محصولات را با ارسال رایگان به دست شما برساند.

 

 

  انتشار : ۱۰ فروردین ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 105

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما