محل لوگو

مزایای GILSONITE آمریکایی


Gilsonite آمریکایی یک کیفیت برتر اثبات شده است ، بیشتر به دلیل سه جنبه: محتوای خاکستر ، محتوای گوگرد و دامنه نقطه نرم شدن:

محتوای خاکستر: محتوای خاکستر گیلسونیت آمریکایی عمدتا 0.5٪ تا 1.5٪ است که کمترین میزان خاکستر اعلام شده در سراسر جهان است.
محتوای گوگرد: طبق مشخصات اعلام شده این شرکت ، محتوای گوگرد برای گیلسونایت آمریکایی از 1٪ بیشتر نیست.


Softening Point: یک روش جالب توسط AGC ارائه محصولات مختلف در نقاط مختلف نرم کردن برای برآوردن نیازهای مشتری در برنامه ها و شرایط مختلف است. این مورد برای کاربرد حفاری روغن بسیار ضروری است ، زیرا در نقاط مختلف دما برای عمق مختلف حفاری و دما لازم است.


همانطور که در بالا ذکر شد ، گرچه قیمت Gilsonite آمریکایی بسیار گرانتر از Gilsonite ایرانی است ، اما ویژگیهای برتر Gilsonite USA غیرقابل انکار است ، خصوصاً در مورد خاکستر و گوگرد. هنوز هم برای بسیاری از کاربران نهایی Gilsonite ایرانی قابل اثبات است که در صنعت حفاری روغن ثابت شده است و در Zista Gilsonite ما با تلاش در مورد نیازهای واقعی Gilsonite در یک نرم افزار و بر اساس مشخصات معمولی تبلیغ شده توسط Gilsonite آمریکایی نیست.

 

در طول تلاشهای ما ، ما می توانیم از ایران مواد مناسب گیلسونیت را به صنایع نفت ، صنایع ریخته گری در آسیا و اروپا از ایران برای جایگزینی گیلسونیت آمریکایی و همچنین برای کاربرد Ink & Paints ، Zista Gilsonite قیر طبیعی چینی مناسب برای همان کاربرد ارائه دهیم بر اساس آزمایش های اثبات شده در چین ؛ با قیمت نسبتاً پایین تر از AGC.

 

 

GILSONITE به طور طبیعی بهتر است؟


موارد فوق شعار آمریکایی گیلسونایت است اما ادعایی بسیار س questionال برانگیز است ...

در حالی که Gilsonite ایرانی 100٪ طبیعی و هدیه ای از طبیعت مادرانه است ، بر اساس اسنادی که چند سال پیش منتشر شده است ، شرکت آمریکایی Gilsonite در حال وارد کردن قیر طبیعی کلمبیا از صادر کنندگان خاص در کلمبیا (با محتوای خاکستر تا 7٪ و گوگرد حدود 3٪) است که می تواند دلیلی بر این باشد که محصول آمریکایی گیلسونیت یک محصول تصفیه شده و طبیعی نیست و در نتیجه دارای مشخصات عالی و هزینه های بالایی در کنار آن است.

 

همچنین ، سایتهای معادن یوتا گیلسونیت از نظر کیفیت روند مشابهی دارند ، اما از نظر مواد همگن ، از آنجا که گیلسونیت یک منبع طبیعی است ، یک ماده همسان نیستند. با این شرکت که شرکت Gilsonite آمریکایی از منابع طبیعی با تنوعی از مشخصات همراه با واردات ماده اولیه از سایر کشورها و داشتن چندین سطح نرمی با مشخصات دقیق دقیق مشابه ، از یک منبع طبیعی و پایدار تهیه می کند ، می توان ادعا کرد که Gilsonite آمریکایی در واقع یک ماده مصنوعی است و یک قیر طبیعی نیست علی رغم تأکید زیاد از طرف خود شرکت.

 

https://zistagilsonite.com/american-gilsonite/

 

  انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 103

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما