محل لوگو

ربات افزایش فالوور اینستاگرام


اینستاگرام یک پلت فرم پیچیده است ، به این معنی که جلب توجه مردم می تواند یک سفارش بلند باشد. چگونه مجبورید خود را از جمعیت متمایز کنید وقتی تقریباً در هر صنعت حسابهای زیادی وجود دارد؟ ربات افزایش فالوور اینستاگرام چیزی فراتر از صرف ارسال بهترین مطالب و امیدواری است که مردم متوجه آن می شوند - شما باید در مورد سایر پست ها نظر دهید ، به س questionsالات پاسخ دهید ، در زمان مناسب منتشر کنید ، افراد را دنبال کنید ، مانند فیلم های دیگر نمایه ها ، و موارد دیگر.

آیا راهی برای سهولت کار وجود دارد؟ بله ، چندین وجود دارد - و یکی از آنها شامل ربات ها است. از ربات ها می توان برای خودکار کردن کارهای مختلف اینستاگرام مانند نظر دادن روی پست ها و پروفایل های زیر استفاده کرد. وقتی فناوری این کار را برای شما انجام می دهد ، می توانید با جلب توجه کاربران واقعی که ممکن است در غیر این صورت شما را نبینند ، سطح دسترسی خود را افزایش دهید. در اینجا چند مورد از بهترین ابزارهای ربات برای به دست آوردن پیروان واقعی آورده شده است:

1. SocialCaptain
SocialCaptain یکی از معتبرترین و قابل اعتمادترین خدمات اتوماسیون موجود در حال حاضر است. در حال حاضر این سرویس بیش از 8000 کاربر را شامل می شود ، از تأثیرگذاران اینستاگرام گرفته تا رهبران بزرگ صنعت.

بنابراین ، چه چیزی SocialCaptain را به چنین انتخاب محبوبی تبدیل کرده است؟ این به دلیل سلاح مخفی آن است: یک سیستم هوش مصنوعی با الگوریتم های پیشرفته یادگیری ماشین. این بدان معناست که این ربات اینستاگرام از هر تعامل می آموزد و هدف قرار دادن مخاطبان خود را در ادامه کار اصلاح می کند.

 

هدف قرار دادن بسیار مهم است ، زیرا شما نمی خواهید وقت خود را برای جلب نظر افرادی که نمی خواهند کاری با شما داشته باشند تلف کنید (آیا سعی می کنید خوراکی های سگ را به افرادی که فقط گربه دارند بفروشید؟). به همین دلیل است که SocialCaptain تلاش شما در اینستاگرام را به سمت کاربرانی که به احتمال زیاد با محتوای شما درگیر هستند ، هدایت می کند.

2. Instavast
Instavast یک ربات هوشمند مبتنی بر وب اینستاگرام با داشبورد بصری است. به شما امکان می دهد با کاربران فعال اینستاگرام در مکان خود ارتباط برقرار کنید.

گزینه های پیشرفته هدف گیری ، ماژول فیلتر قوی و تنظیم VPN خودکار را نمی توان در هیچ ابزار دیگری یافت. با استفاده از Instavast می توانید پیروان خود را با افراد واقعی رشد دهید.

هیچ چیزی وجود ندارد که با Stormlikes خودکار شود و همه اینها با قیمت مناسب 10 دلار در ماه ارائه می شود. این فوق العاده کار می کند و قابل اعتماد و قابل اعتماد است. از زمان تعطیل ناخوشایند Instagress ، بسیاری از Instagramagram ها روی Instavast فرود آمده اند.

 

 

  انتشار : ۱۵ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 73

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما