محل لوگو

ایده های کار در منزل


 

1. شروع یک وبلاگ 
بدیهی است ، من یک طرفدار بزرگ برای شروع کار در منزل شما هستم. با این حال ، وقتی سعی می کنید این کار را به صورت رایگان انجام دهید ، کمی مشکل خواهد شد. در مرحله اول ، شما باید دو گزینه برای شروع کار داشته باشید - می توانید از گزینه رایگان WordPress یا Blogger استفاده کنید که یک بستر تجاری آزاد است. هر دو ویژگی های مشابهی در مورد عملکرد و طراحی دارند و هر دو می توانند از آنها درآمدزا شوند ، اما فقط از طریق شبکه های تبلیغاتی مربوطه.

این بدان معنی است که شما می توانید از وبلاگ خود درآمد کسب کنید ، اما فقط با استفاده از تبلیغات WordAds یا Blogger Adsense. وردپرس اجازه می دهد تا بازاریابی وابسته بر روی پلتفرم رایگان خود - تا زمانی که شما با شرایط آنها مطابقت داشته باشید. استفاده از یک بستر رایگان ممکن است پتانسیل درآمدی شما را محدود کند ، اما این بنیاد اولیه را برای ایجاد مخاطب به شما می دهد. پس از پرداخت کمی پول ، می توانید وبلاگ خود را به راحتی به نسخه پرداخت شده وردپرس منتقل کنید ، جایی که می توانید از هر طریق که بخواهید از وبلاگ خود درآمد کسب کنید.

 

2. ارائه خدمات مراقبت از کودک
در نوجوانی ، کودک نگه داشتن نان و کره من بود. من بچه های همکار پدرم ، بچه های محله ، خواهر و برادرم و همچنین بچه هایی از کلیسایی را که در آن شرکت کردیم ، کودک می کردم. این یک راه آسان برای بدست آوردن پول بود ، و بدیهی است ، من هیچ هزینه ای برای تبلیغات سرویس های خود خرج نکردم. در حالی که بیشتر مراجعینم از مراجعه به کلمات استفاده می کردند ، من همچنین می توانستم خدمات مراقبت از کودک خود را در صفحه اعلانات محلی در کلیسای خود ارائه دهم و به همه گفتم که می خواهم کار کنم.

شما نیز می توانید با ارائه خدمات خود به عنوان یک پرستار بچه ، کودک نگهدار یا سرپرست سالخوردگان درآمد خوبی کسب کنید. برخی از مراجعه های مثبت از دوستان و اعضای خانواده را جمع آوری کرده و سپس کلمه ای را که برای تجارت باز کرده اید پخش کنید. مکان هایی مانند Facebook ، Craigslist و تابلوهای اعلانات محلی مکان های خوبی برای ارتقاء مشاغل شما هستند (بعلاوه ، آنها رایگان هستند)!

همیشه به یاد داشته باشید که شخصاً با همسایگان ، دوستان و خانواده خود در ارتباط باشید و به آنها بگویید که درباره خدمات شما اطلاع دارند. همچنین می توانید سیستم عامل های شخص ثالث مانند Care.com ، SitterCity ، Bambino و Task Rabbit را ببینید ، جایی که آنها سرپرستان را با مراقبان متصل می کنند. اگر در یکی از این سیستم عاملها با شغل ارتباط داشته باشید ، درصد کمی از کل مبلغ تراکنش را می گیرید.

 

3- نوشتن آزاد
لازم نیست یک نویسنده انگلیسی باشید که یک نویسنده مستقل باشید ، در حقیقت ، این یک روش عالی برای درآمدزایی است اگر از نوشتن لذت می برید - و هرچه بیشتر از نوشتن خود استفاده کنید ، بهتر می شوید.

در حالی که من طرفدار فروش خود ندارم و ارزش خود را کاهش می دهم ، زمان و مکانی برای سایتهای شغلی آزاد وجود دارد. این سایت ها تابلوهای شغلی برای کارگران آزاد و مشاغل هستند. این یک مکان برای اتصال ، خرید در اطراف ، و از همه مهمتر ، مقداری پول به جیب شما است. در حالی که بسیاری از این سایت ها ممکن است پرداخت های کمتری ارائه دهند ، اما مکان بسیار خوبی برای به دست آوردن تجربه و ایجاد نمونه کارها شما هستند.

 

http://tebvision.monoblog.ir/post-7.html

  انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 65

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما