محل لوگو

کار در منزل با 13 ایده پردرآمد و پولساز


کار در منزل با 22 ایده پردرآمد و پولساز

 

 

13 ایده مشاغل مستقر در خانه که می توانید امروز شروع کنید


در حالی که راه های زیادی برای شروع کار در منزل وجود دارد ، در زیر برخی از نزدیکترین مسیرها برای ایجاد مشاغل خانگی برای خودتان وجود دارد:

محصولات را به صورت عمده خریداری کنید و آنها را بصورت آنلاین بفروشید


  1. فروش محصولات خانگی

  2. یک فروشگاه dropshipping را راه اندازی کنید

  3. یک کسب و کار چاپی در صورت تقاضا شروع کنید

  4. خدمات آنلاین ارائه دهید

  5. کلاسهای آنلاین آموزش دهید

  6. خدمات یا تخصص خود را تولید کنید

  7. مخاطبی را که بتوانید از آن کسب درآمد کنید رشد دهید

  8. یک تجارت الکترونیکی موجود را خریداری کنید

  9. یک کار با جعبه اشتراک را شروع کنید

  10. با حیوانات خانگی درگیر شوید

  11. فروش موارد ناخواسته

  12. بازی های ویدیویی انجام دهی

 

بسیاری از مشاغل بر روی مفهوم ساده واردات محصولات به صورت فله و فروش آنها به صورت جداگانه برای سودآوری تمرکز دارند.

شاید شما اخیراً به خارج از کشور سفر کرده باشید و با محصولات بی نظیری روبرو شوید که به راحتی در بازار شما موجود نیستند ، اما این احساس اشتها را برای شما احساس می کنید. یا شاید شما در یک بازار طاقچه صفر شده باشید و راه مناسب برای ارائه آن را می دانید.

در هر صورت ، اگر این محصولات برای حمل و نقل و حمل و نقل نسبتاً آسان باشند ، ممکن است ایده های تجاری کاملی در خانه داشته باشید.

شما حتی می توانید در ابتدا از خانه خود به عنوان یک نمایشگاه برای فروش محلی استفاده کنید ، به شما این امکان را می دهد که با تأیید ایده خود ، فضای ذخیره سازی اضافی و کارمندان را گسترش دهید و فروش خود را افزایش دهید. بدین ترتیب شرکت Artemis Design شروع به کار کرد.

 

اگر خودتان سازنده هستید (یا با شخصی که می شناسد) ، این سرگرمی را به یک تجارت تبدیل کنید. حتی اگر مجبور شوید محصولات خود را در جای دیگری - در استودیو ، آشپزخانه تجاری یا کارگاه - ایجاد کنید ، ممکن است بتوانید آنها را در خانه خود ذخیره و بفروشید.

هنگامی که شما توانایی کنترل تقریباً همه جنبه های محصولاتی را که می فروشید ، می توانید با مقرون به صرفه تر کردن آنها ، کیفیت آنها را بهبود بخشید ، یا با هدف قرار دادن تقاضا در بازار ، آنها را برای مخاطبان خاصی تهیه کنید.

جاش پیگفورد پیش از این مشاغل خانگی پر رونقی در شروع فعالیت آنالیز تجارت داشت ، اما می خواست راهی برای انعطاف پذیری عضلات خلاق خود پیدا کند. او چاپ خود را با چاپگر سه بعدی خود در خانه چاپ کاشت های شاد در خانه آغاز کرد و یک تجارت به وجود آمد. Cedar & Sail در حال حاضر مجهز به کاشت ، ساحل و سایر صندوقچه های کوچک میز است.

 

این که آیا شما قصد دارید در یک بازار مانند Etsy شروع به کار کنید یا یک فروشگاه تجاری مارک خود را بسازید ، فروش خلاقیت های خود راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن اشتیاق خود با دیگران و همچنین کسب درآمد است. فقط مراقب مقررات مربوط به محصولاتی باشید که مشتریان از آن استفاده می کنند یا پوست آنها را می پوشند.

این منابع را برای راه اندازی مشاغل مستقر در خانه برای فروش محصولات دست ساز بررسی کنید:

نحوه فروش شمع
نحوه شروع یک تجارت جواهرات
نحوه فروش آرایش آنلاین
چگونه هنر را بصورت آنلاین بفروشیم
نحوه فروش غذا به صورت آنلاین
نحوه شروع خط لباس
طرز تهیه پین مینا
از همه مهمتر ، تولید محصولات خودتان لزوماً زیاد نیست. هنگامی که آماده مقیاس هستید ، می توانید فرایندی را ایجاد کنید و کارمندان جدید را برای کمک به تولید وارد کنید.

 

تا کنون ، ما ایده های تجاری را پوشش داده ایم که به شما نیاز دارد تا موجودی را در خانه خود نگه دارید. اما ایده های مختلفی در زمینه تجارت آنلاین وجود دارد که نگرانی در مورد موجودی و حمل و نقل را شامل نمی شود.

این مشاغل از یک مدل dropshipping استفاده می کنند ، جایی که شخص ثالث محصولات شما را از طرف شما تولید ، ذخیره و حمل می کند و بازاریابی و خدمات مشتری را به عنوان اصلی ترین مسئولیت های شما ترک می کند.

نام تجاری کودکان Finer & Dandy نمونه ای از مشاغل مستقر در خانه است که از dropshipper استفاده می کند. بنیانگذار كورتنی وایت در جستجوی راهی برای درآمدزایی از خانه بدون صرف وقت زیاد در ارائه خدمات به مشتریان ، این شركت را راه اندازی كرد. این وقتی است که او قطره قطره را کشف کرد. حالا ، او هر ساعت 4 صبح از خواب بیدار می شود تا قبل از رفتن به شغل روزانه ، شغل dropshipping خود را انجام دهد.

تأمین کننده dropshipping شما می تواند محلی یا خارج از کشور باشد ، اما شما باید اطمینان حاصل کنید که یک تامین کننده را پیدا می کنید که می توانید برای ارائه تجربه مشتری کاملاً عالی پس از فروش ، به آنها اعتماد کنید. همیشه دقت خود را انجام دهید یا ممکن است شهرت تجاری خود را در معرض خطر قرار دهید.

حتی برنامه های Shopify مانند Oberlo وجود دارد که می تواند شما را با تامین کننده ها متصل کند تا در عین حال ساده تر کردن اجرای سفارش ، محصولات را وارد فروشگاه خود کنید.

در اصل آن ، dropshipping شامل تبدیل شدن به یک توزیع کننده محصولات شخص ثالث است ، هزینه های (از نظر مالی و مبتنی بر زمان) بازاریابی را در بر می گیرد تا هنگام خرید ، از حاشیه ها پاداش بگیرید. در بسیاری از موارد ، این می تواند محصولات شما را به کالایی با فرصت محدود تبدیل کند تا تجربه مشتری شما را علامت گذاری کند. خوشبختانه ، چند راه مختلف وجود دارد که شما هنوز هم می توانید با آن رقابت کنید ، حتی اگر هیچ کمبودی از محصولات شما در بازاری که در آن می فروشید وجود ندارد:

محصولات را از تهیه کنندگان مختلف بسازید تا فروشگاهی را تهیه کنید که یک طاقچه خاص را ارائه دهد.
از طریق محتوا با کیفیت و خدمات به مشتریان رقابت کنید و ارزش خود را فراتر از محصولات خود قرار دهید.
منطقه ای تحت حمایت جهان را هدف قرار دهید. (حتماً به هزینه های حمل و نقل خود توجه کنید.)
مخاطبان جدید را با همان محصولات هدفمند کنید (به عنوان مثال ، کفش های LED می توانند به افراد موسیقی یا دونده های جشنواره موسیقی عرضه شوند).
اگر شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد شروع یک کار با سفر هستید ، حتما راهنمای نهایی برای Dropshipping را بررسی کنید.

 

با استفاده از یک مدل با استفاده از dropshipping ، یک متخصص و کارگر در حد تقاضای چاپ ، شما را قادر می سازد که خودتان بتوانید در اختیار شما قرار بگیریم و یا می توانید خودتان را کنترل کنید. تقاضا برای چاپ مجدد به شما امکان انعطاف تصویرگری را برای سفارشی کردن محصولات برچسب ارائه داده است و می توانید با خلاصه کردن خود می توانید.

ربکا لی فانک عصبانیت ، یک نامزد پوشاک فعال حقوق زنان را می توان با برنامه ریزی برای تهیه محصولات چاپی و چاپ برترین تقاضا از خانه اش می فروید. این خدمات ارائه شده توسط سود را به نام دونالد ترامپ به والدین برنامه ریزی شده برای شما می دهد. کمپین راه حل ویکی ویروسی شدید و عصبانیت به یک فروشگاه الکترونیکی پررونق تغییر شدید.

 

بسیاری از محصولات چاپی مورد نیاز شما نیز وجود دارد که می توانید بفروشید: بسته به تهیه کننده شما برای کار با آن ، کتاب ، کلاه ، کوله پشتی ، پتو ، بالش ، لیوان ، کفش ، کاپشن ، کیف های گوشی ، ساعت و سایر موارد دیگر وجود دارد.

بسیاری از مشاغل چاپی در صورت تقاضا روی ارائه یک طاقچه خاص یا ، بهتر از آن ، هویت مشترک تمرکز دارند. مردم از اشتیاق و افتخار برای اشتراک گذاری چیست؟ درباره خودت چی؟ از صاحبان حیوانات اهلی گرفته تا گیاهخواران گرفته تا گیمرها ، اجتماعات پرشور زیادی وجود دارد که می توانید برای آنها محصولاتی ایجاد کنید.

اگر مهارت طراحی دارید می توانید طرح های خود را بسازید. اما اگر اینطور نیست ، همیشه می توانید استعداد مورد نیاز خود را استخدام کنید.

برای کسب نتیجه کامل در مورد نحوه چاپ روی تقاضا و نحوه شروع کار ، حتما دوره ویدیوی ما را در آکادمی Shopify گذرانید.

5- ارائه خدمات آنلاین
خدمات حتی ساده تر از محصولات برای شروع فروش در خانه هستند ، اما چالش اختصاص زمان محدود شماست. "زمان پول است" هرگز واقعی تر از زمانی نیست که شما مشاغل مبتنی بر خدمات را اداره می کنید.

متخصصان خلاق مانند طراحان یا بازاریابان ممکن است آزادانه مشورت یا مشورت با سایر شرکت ها را انجام دهند و مشتری های چندگانه را غالباً از راه دور از محل کار خود با مسافرت های گاه به گاه دور می کنند. دیگران ممکن است بر اساس قرارها و رزروها فعالیت کنند تا خدمات خود را مستقیماً به افراد ارائه دهند.

ایده های تجاری مبتنی بر سرویس شامل:

تمیز کردن خانه
نوشتن آزاد
آموزش شخصی
کمک مجازی
راه رفتن سگ
بازار یابی
طراحی
مشاغل مستقر در سرویس غالباً برای یافتن مشتریهای مناسب به شبکه های زیادی و مراجعه به کلمات نیاز دارند ، اما مشتری های رضایت بخش احتمالاً خدمات شما را با گذشت زمان حفظ می کنند.

به همین دلیل ، شما لزوماً نیازی به تعداد زیادی مشتری برای انجام این کار ندارید ، همانطور که با یک تجارت مبتنی بر محصول انجام می دهید. بسته به خدمتی که ارائه می دهید ، تعداد انگشت شماری از مشتریهای با کیفیت بالا می توانند در حین کار از خانه خود را به طور تمام وقت پشتیبانی کنند.

 

منبع

 

  انتشار : ۲ مرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 105

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما